افزایش ۹۸ درصدی کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: از ابتدای سال تاکنون با افزایش ۹۸ درصدی کشفیات قاچاق روبرو بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شاهین‌شهر و میمه، سرهنگ علی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان اقدامات خوبی شده که در حوزه بروز جرائم خشن با کاهش ۱۰۰ درصدی، دستگیری اراذل و اوباش با افزایش ۳۰ درصدی و در تصادفات فوتی با کاهش ۹۲ درصدی نسبت به پارسال روبرو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون افزایش ۹۸ درصدی کشفیات قاچاق را داشته‌ایم، افزود: همچنین افزایش ۲۶ درصدی کشف موادمخدر، افزایش پنج درصدی دستگیری معتادان متجاهر، کاهش سه درصدی وقوع سرقت، افزایش ۹ درصدی کشفیات اموال مسروقه و افزایش ۳۹ درصدی دستگیری سارقان از دیگر اقدامات کنترلی نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، نزدیک به شش هزار خودرو و موتورسیکلت شماره‌گذاری و تعویض پلاک شده است.

وی علت بیشتر تصادفات در شهرستان را فقدان رعایت حق تقدم و فاصله طولی و بی‌توجهی در گردش به چپ نام برد و از شهروندان خواست در این سه مورد دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: امسال شعار هفته نیروی انتظامی با هم برای امنیت و سلامت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با محدودیت اجرا می‌شود.

وی گفت: استقرار عوامل انتظامی در مناطق حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، افزایش فوریت‌های سامانه ۱۱۰ برای‌خدمت رسانی به شهروندان، پاکسازی نقاط آلوده و پارک‌ها به صورت هفتگی و جمع‌آوری معتادان متجاهر، شناسایی نقاط آلوده در طرح امنیت محله محور بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای تحقق امنیت شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: شهروندان گزارش هر گونه مشکل در سطح شهر یا خبرهای خود را می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 450637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.