پیام تسلیت شورای شهر کاشان به مناسبت شهادت دکتر محمد زارع

شورای اسلامی شهر کاشان به مناسبت درگذشت دکتر محمد زارع، شهید سلامت این شهر پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایمنا، در این پیام آمده است:

"و مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
و هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده (سوره مائده آیه ۳۲)

فرزند برومند دیگری از خطه کاشان در این برهه زمانی که ویروس کرونا بر جهان چیره شده است در راه یاری رسانی به مردم و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس آسمانی شد.

جهادگر راه درمان بیماران، استاد متعهد، مدیر مدبر و فداکار و مدافع شهید سلامت کشور دکتر محمد زارع جوشقانی رئیس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد که عمر با ارزش خود را در کسوت استاد صرف تربیت فرزندان این آب و خاک نمود و در عرصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ثمرات خیرخواهانه‌ای به جا گذاشته، جان عزیز خود را در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا نثار کرد و آسمانی شد.

بی‌شک قهرمانان سلامت نظیر دکتر زارع در این شرایط حساس شیوع و فراگیری ویروس کرونا، همچون رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با تمام وجود و ایثار به مقابله با این بلای فراگیر برای نجات جان مردم کشور پرداختند و در این راه مقدس، جان عزیز خود را به مردم ایران اسلامی تقدیم کردند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو برادر شهید معزز ایشان، نام دکتر زارع نیز همچون دیگر شهیدان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

شورای اسلامی شهر کاشان شهادت شادروان دکتر محمد زارع، پیشکسوت عرصه پزشکی که در دوران پر برکت حیاتش توفیق ارائه خدمات ارزنده‌ای به مردم کاشان داشته است را به خانواده محترم، مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام سلامت و مدافعان پرافتخار سلامت کشور و به خصوص مردم شریف دارالمومنین کاشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی صبر جمیل برای خانواده محترم و علو درجات برای دکتر زارع از درگاه خداوندی مسئلت داشته و یاد و خاطره تمام شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌دارد. "

کد خبر 450630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.