ممنوعیت ورود و اسکان گردشگران در شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از ممنوعیت ورود گردشگران به تفرجگاه‌ها، کویر و همچنین اقامت در تأسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان؛ سیدحسین چاکری‌بادی گفت: پیرو هماهنگی انجام‌شده با ستاد مقابله با کرونا شهرستان، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان آران و بیدگل، ورود گردشگران به تفرجگاه‌ها، کویر مرنجاب، سنبک، ویگل، سیازگه و همچنین اقامت در تأسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل از تاریخ ۱ لغایت ۴ آبان ماه ممنوع شد.

چاکری‌بادی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز نسبت به لغو تورهای خود در تاریخ‌های ذکرشده اقدام کنند. همچنین بازدید از شهرهای زیرزمینی نوش آباد و سفید شهر نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و این اماکن تاریخی نیز غیر قابل بازدید است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: تمام این موارد تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بالتبع ستاد استانی و شهرستانی بوده و به محض اتخاذ تصمیمات جدید اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

کد خبر 450616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.