برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل سال ۹۹ (پنجم الی ۱۲ آبان ماه) خبر داد.

مظفر آرمیده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل کشور و با توجه به شروع پیک سوم شیوع ویروس کرونا و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل سال ۹۹، در فضای مجازی و با ارتباطات از راه دور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل از ۵ الی ۱۲ آبان ماه با شعار «مقاومت فعال، تاب آوری حیرت‌انگیز، ایران قوی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: طراحی و تبلیغات محیطی، طراحی پوستر، بروشور، عکس نوشتاری، عملکرد پدافند غیر عامل شهرداری به صورت کلیپ کوتاه و مصور، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارمندان شهرداری با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل به صورت مجازی و ارسال پیامک تبریک و شعار روزانه از طریق کارتابل اداری که به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: فرهنگ سازی و افزایش باور عمومی در مورد ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل حائز اهمیت است و آمادگی دفاعی مردم در برابر هرگونه تهدید داخلی و خارجی و فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند غیرعامل برای شهروندان باید مشخص شود.

کد خبر 450614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.