اجرای یکصد پروژه اقتصاد مقاومتی شهری در بجنورد

شهردار بجنورد گفت: این شهرداری یکصد پروژه اقتصاد مقاومتی با هدف ارتقای شاخص‌های شهری در دست انجام دارد که این پروژه ها از محل درآمدهای این نهاد اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی اظهار کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی امسال وارد مرحله اجرایی شده است و هم اکنون ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری انجام شده و به پیمانکار واگذار نشده است از این رو رقم بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

شهردار بجنورد با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها در راستای ارتقای شاخص‌های شهری اجرا می‌شود افزود: تمام این پروژه‌ها به وسیله سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری و با بهره گیری از دانش و تجهیزات متخصصان شهرداری در حال انجام است.

زارعی گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه عمرانی، خدماتی، محیط زیست شهری، پیاده روسازی و پروژه‌های ارتقای شاخص‌های شهری در مناطق حاشیه‌ای است.

وی افزود: تلاش بر این است تا بهره مندی شهروندان از رفاه شهری، یکسان باشد و امید می‌رود با بهره برداری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، شاخص‌های شهری ارتقا یافته و زمینه بهره مندی شهروندان در بالاترین سطح فراهم شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 450610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.