«سمنان من» زمینه‌ساز سلامت نظام اداری

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به طراحی سامانه «سمنان من»، گفت: اقدام شهرداری سمنان در توسعه خدمات الکترونیک، زمینه شفاف‌سازی خدمات و سلامت نظام اداری را فراهم کرده است.

راضیه شهاب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمینه‌ها و فرصت‌های خوبی برای اجرای کامل دولت الکترونیک در استان سمنان وجود دارد و باید زیرساخت‌های آن در این منطقه مهیا شود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دولت الکترونیک در استان سمنان، افزود: تقویت، مشارکت و تجهیز کامل زیرساخت‌های دولت الکترونیک ضروری است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اهمیت نقش دولت الکترونیک در زمان شیوع کرونا، تصریح کرد: شهروندان کشورهایی که از زیر ساخت‌های بهتری در این زمینه برخوردار بودند، کمتر درگیر مسائل اداری شدند و تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند.

شهاب با بیان اینکه شیوع کرونا و ماندن در خانه، فرصت خوبی برای تمرین اجرای دولت الکترونیک است، تاکید کرد: دولت الکترونیک ابعاد و کارایی مختلفی دارد و همه باید برای اجرایی کردن آن فعال شوند.

وی با اشاره به اجرای سامانه الکترونیکی خدمات شهری شهرداری سمنان با نام "سمنان من"، خاطر نشان کرد: این سامانه به معنای ارائه خدمت به موقع، دقیق و کارا در همه ساعت‌های شبانه‌روز بر بستر وسایل ارتباطی شامل گوشی همراه، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است که بکارگیری آن در بخش‌های مختلف برای افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی بوده است و مهم‌ترین نتیجه آن، افزایش رضایت شهروندان و شفاف‌سازی خدمات‌دهی شهرداری و حفظ سلامت نظام اداری خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان افزود: این اقدام شهرداری سمنان به عنوان بستر و فرآیند مدیریت بدون کاغذ است که در آن بسیاری از خدمات شهری مورد نیاز شهروندان از طریق کانال‌های چند رسانه‌ای مجازی ارائه می‌شود.

شهاب گفت: این فرآیند باعث می‌شود همه شهروندان از طریق وبسایت و اپلیکیشن بدون محدودیت مکانی و زمانی به خدمات شهرداری سمنان دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 450608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.