به گزارش ایمنا، محمود ترفع با تأکید بر کاهش بیسابقه درآمدها و افزایش روزافزون هزینههای این شرکت، اظهار کرد: اگر امسال را نیز پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتماً در سال ۱۴۰۰، استمرار خدماترسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار مشکل اساسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، تصریح کرد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانهروزی کار میکند، اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوسها را که هزینههای آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد و در مقابل هم مسافری جابهجا نکند و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیشپرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد شده نیز واریز شده است، خاطرنشان کرد: تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران میشود و تا پنج ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.
نظر شما