الزام شهرداری خرم‌آباد به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از ارائه طرح دو فوریتی به صحن شورا مبنی بر الزام شهرداری به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند خبر داد.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح دو فوریتی الزام شهرداری خرم‌آباد به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند، اظهار کرد: این طرح در یکصد و بیستمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای شهر به تصویب اعضا رسیده و جهت تدوین به شهرداری ارسال شد.

وی افزود: بر اساس این طرح شهرداری خرم آباد با محوریت سازمان مدیریت پسماند موظف شد ظرف یک ماه از تاریخ تصویب طرح در شورای اسلامی شهر نسبت به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند شهر خرم‌آباد اقدام کرده و گزارش مراحل اجرایی و زمان‌بندی اجرای آن را به صحن شورا ارائه کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: این طرح شامل تفکیک زباله از مبدا تا مرحله تولید کود و دفن بهداشتی، ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله طراحی کامل سیستم تکمیل ساخت و نصب دستگاه‌های پردازش پسماند، طرح مطالعاتی ساخت لندفیل بهداشتی جهت مرحله نهایی دفن زباله‌های دفعی، دستگاه‌های تولید و پالایش کود کمپوست، طرح مطالعاتی ساخت استخر بهداشتی کنترل شیرآبه جهت جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی با مشارکت بخش خصوصی، سرمایه گذاران و امکانات شهری شهرداری است.

کد خبر 450590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.