ادامه تعطیلی باغ‌ها و بوستان‌های بندرعباس/‏هیچ‬ خدماتی به مسافران ارائه نمی ‌شود

معان خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: وضعیت هشدار دهنده شیوع بیماری کرونا در هرمزگان کاملاً جدی است و اگر در حوزه‌های مختلف اقدامات پیشگیرانه نشود قرارگیری در وضعیت قرمز این بیماری و اعمال محدودیت‌های بیشتر دور از انتظار نیست.

به گزارش ایمنا، اسماعیل موحدی نژاد در این باره اظهار کرد: با هدف پیشگیری از همه گیری کرونا در هرمزگان، ارائه خدمات به مسافران پاییزی تا عادی شدن شرایط امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی بیماری کرونا روشنایی بوستان‌های ساحلی همچنان قطع است و ارائه خدمات بهداشتی به مراجعه کنندگان نیز متوقف شده است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: هرمزگانی همیشه جز استان گردشگر پذیر کشور به شمار رفته، اما اکنون شرایط متفاوت است و حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه انجام مسافرت در شرایط فعلی می‌تواند خطر آفرین باشد از همه هموطنان درخواست کرد: سفرهای غیر ضروری خود را به هرمزگان به آینده و زمان دیگر موکول کنند.

موحدی نژاد اظهار امیدواری کرد: واکسن کرونا به زودی ساخته شود تا پس از ایمنی علیه این بیماری بدون دغدغه همانند سال‌های گذشته میزبان میلیون‌ها گردشگر از داخل و خارج کشور باشیم و با آغوشی باز به مسافران خدمت کنیم.

به گفته وی برپایی چادر در بوستان‌های بندرعباس ممنوع بوده و از مردم خواسته شده در صورت مشاهده نصب چادر مسافران در پارک‌ها و یا حاشیه خیابان‌ها به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: با خنک شدن هوا در جنوب کشور بسیاری از هموطنان از راه‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی هوایی خود را به هرمزگان می‌رسانند که در این زمینه نیاز است به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در موج سوم این بیماری در این استان، مسئولان همانند ابتدای امسال تدابیر جدی تری را اتخاذ و ورودی شهرها را کنترل کنند.

کد خبر 450573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.