محدودیت کرونایی در پارک‌های اصفهان همچنان برقرار است

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شهرداری اصفهان روشنایی پارک‌ها تنها به میزان ۴۰ درصد برقرار است.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آبنماهای شهر در ساعات بعد از ظهر به جز برخی میادین و چهارراه‌های خاص خاموش است.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان متنوع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه‌های تأسیسات شهری را در اختیار دارد که شامل تمامی تأسیسات آبرسانی و آبیاری، آب‌نماها، روشنایی پارک‌ها و اماکن عمومی، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، پل‌های معابر اصلی شهر، شبکه توزیع برق محلی شهرداری و تجهیزات مربوط به مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و بازی کودکان در پارک‌هاست.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در شهر اصفهان بیش از یک میلیون تجهیز برای نگهداری در اختیار مدیریت بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری است که بموقع و بر اساس برنامه زمان‌بندی سرویس‌دهی می‌شوند.

وی با اشاره به انجام سرویس‌های دوره‌ای برای نگهداری این تجهیزات و تأسیسات شهری، گفت: سیستم‌های آبیاری، آب‌نماها و سامانه‌های روشنایی پارک‌ها هر روز کنترل، رصد و پایش می‌شود.

حسینی تمرکز بر مبحث توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و استفاده از آن و جذب سرمایه‌ها و اعتبارات ملی و استانی را از جمله اهداف این مدیریت در سال جاری دانست و تصریح کرد: ایجاد بازار انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی برای تعیین تکلیف تجهیزات و تأسیسات که بلاتکلیف است، جزو اولویت‌های این مدیریت به شمار می‌رود.

کد خبر 450562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.