تعلل شورا، عامل تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج عنوان کرد: برای نحوه تامین اعتبار پرداخت بدهی کارگران شهرداری از جمله کارگران حوزه‌های فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر و سیما و منظر شهری با شورای اسلامی شهر یاسوج مکاتباتی شده است، اما تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق کارگران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج، اظهار کرد: با توجه به استقلال این سازمان به واسطه بیماری کرونا بودجه و درآمد آن محقق نشد.

وی افزود: دولت فرصتی را برای کارگرانی که از شغل خود بیکار می‌شوند فراهم کرد تا برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کنند.

شهردار یاسوج تصریح کرد: کارگران سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج در این خصوص با شهرداری همکاری نکردند علی رغم اینکه با رئیس سازمان آن‌ها نشست‌هایی برگزار شد.

مقدم تاکید کرد: نسبت به پرداخت حقوق این کارگران بی تفاوت نیستیم و حتی ماه گذشته برای یک ماه به آن‌ها حقوق پرداخت شد.

وی عنوان کرد: در حوزه پرداخت مطالبات به امور مالی شهرداری تاکید شده تا بخشی از معوقات این کارگران را پرداخت کنند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: برای پرداخت بدهی کارگران شهرداری از جمله کارگران حوزه فضای سبز، حمل و نقل بار و مسافر و سیما و منظر شهری با شورای اسلامی شهر یاسوج مکاتباتی شده است، اما متأسفانه تاکنون برای تعیین تکلیف بخشی از املاک که قانون به شهرداری‌ها اجازه فروش آنها را برای پرداخت دیون کارگران می‌دهد اقدامی نشده است.

مقدم خاطرنشان کرد: همچنان منتظر مصوبه شورای شهر در این باره هستیم تا بعد از آن مزایده‌ای برگزار شده و حقوق کارگران را پرداخت کنیم، اما تاکنون شورای شهر تعلل کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 450556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.