روزنامه‌های ورزشی ۲۸ مهر؛ شجاع فینال آسیا را از دست می‌دهد؟

بعد از محرومیت عیسی آل کثیر، وحید امیری و حسان پهلوان گویا احتمال دارد شجاع خلیل زاده نیز فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۲۸ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شجاع فینال آُسیا از دست می‌دهد؟ " مدعی شد بنا بر برخی دلایل احتمال دارد شجاع خلیل زاده فینال لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد، موضوعی که می‌تواند عواقب بدی را برای سرخ‌پوشان داشته باشد.

"گل" با عنوان"احمد آتش زیر خاکستر" مدعی شد در روزهایی که همه توجه‌ها معطوف به بشار رسن و شجاع خلیل زاده نورالله‌ی نیز رضایت کافی را از باشگاه پرسپولیس ندارد و از مدیران تیم دلخوری‌های زیادی دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پنجره استقلال باز می‌شود مجوز حرفه‌ای هم می‌گیرد" مدعی شد باشگاه استقلال به زودی تمام طلب وینفرد شفر را پرداخت می‌کند و در همین راستا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز باز می‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دست خالی یحیی در ایستگاه پایانی" به دردسرهای پر تعداد پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای رقابت فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، مسابقه‌ای که گویا در آن دست یحیی خالی‌تر از همیشه است.

"ایران ورزشی" با عنوان"مقابل پورتو خدا مرا هدایت کرد" به گفته‌های امیر عابدزاده بعد از درخشش مقابل پورتو در لیگ برتر پرتغال پرداخت، لژیونری که می‌توان او و احمدرضا عابدزاده را موفق‌ترین پدر و پسرهای فوتبالی ایران دانست.

"شوت" با عنوان "بالادستی‌ها گفتند روی اسم من خط قرمز بکشند" به اظهارات امیر قلعه نویی سرمربی فعلی گل گهر سیرجان پرداخت، کسی که بعد از استعفا مجیدی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال مطرح شد ولی هرگز مذاکره جدی با او برای هدایت استقلال انجام نشد.

" پرسپولیس" با عنوان"کارما" به برخورد عجیب مدیران پرسپولیس با برخی بازیکنان این تیم پرداخت، برخوردها با بازیکنانی که بسیاری از آنها فصول زیادی را در پرسپولیس سپری کرده‌اند.

"صدای سپاهان" با عنوان " پیراهن تیم ملی را می‌خواهم " به گفته‌های رضا میرزایی وینگر جوان سپاهان پرداخت، کسی که عملکرد خوبی را در چند فصل اخیر داشته و نگاه‌های زیادی را معطوف خود کرده است.

کد خبر 450551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.