۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
گجت های آموزش آنلاین

دانش‌آموزان و دانشجویان برای یادگیری آنلاین در دوران شیوع بیماری کرونا به گجت‌ها و فناوری‌های جدید نیاز دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همه مراکز آموزشی در سراسر دنیا توافق کرده‌اند که بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، استفاده از آموزش آنلاین است. همانطور که مشخص است آموزش آنلاین به فناوری‌ها و گجت‌های جدید نیاز دارد. در ادامه سه محصول جدید از برندهای معروف که آموزش و یادگیری آنلاین را آسان می‌کند بررسی می‌کنیم:

دوربین‌های HUE HD و HUE HD Pro

دوربین‌های HUE HD و HUE HD Pro نه تنها برای یادگیری آنلاین، بلکه برای آموزش هنر، خوشنویسی، ورزش و وبینار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کار با این نوع دوربین مستند بسیار ساده است. این محصول دارای یک میکروفون بوده و قادر است فیلم و صدا را ضبط کند. علاوه بر این دوربین HUE HD با Windows و macOS سازگاری دارد و در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سبز با قیمت ۶۷.۷۵ دلار عرضه شده است. قیمت دوربین HUE HD Pro نیز ۱۰۸.۸۳ دلار است.

صفحات Woodpad 7 و Woodpad 10

Woodpad 10 و Woodpad 7 صفحات چوبی الکتریکی باریک و سبکی است که از چوب بامبو تولید شده و بیشتر ویژه افرادی است که قصد دارند خلاقیت خود را در هر مکانی به اجرا در بیاورند. قلم این محصول بسیار دقیق عمل می‌کند؛ بنابراین تجربه لذت‌بخشی را برای افراد به وجود می‌آورد، به طوری که کار کردن با این گجت مانند کار کردن با یک خودکار و کاغذ معمولی است. قیمت Woodpad 7 و Woodpad 10 به ترتیب ۸۲.۳۴ و ۱۳۵.۵۳ دلار ارزیابی شده است.

هدفون بی‌سیم JBL JR300BT

JBL JR300BT یک هدفون بی‌سیم سبک است که از گوش کاربران محافظت می‌کند و تجربه خوبی از شرکت کردن در کلاس‌های آموزش آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد این مدل هدفون بی‌سیم در رنگ‌های صورتی مایل به قرمز، سبز دودی و آبی با قیمت ۶۱.۵۹ دلار عرضه شده است.

با توجه به اینکه مراکز آموزشی در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا از روش آموزش آنلاین استفاده می‌کنند، تکنولوژی‌های ذکر شده به بهبود یادگیری دانش‌آموزان و دانشجویان کمک شایانی می‌کند به طوری که افراد می‌توانند به راحتی و بدون وجود مشکل خاصی از منزل آموزش‌های مفید را دریافت کنند.

کد خبر 450525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.