اشتباهات گذشته در اجرای خط دو مترو اصفهان تکرار نشود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ساخت خط دو مترو اصفهان استفاده از تجربیات گذشته در اجرای خط یک می‌تواند موثر و راه گشا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (یکشنبه) در یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه برای ساخت خط دو مترو اصفهان استفاده از تجربیات گذشته در اجرای خط یک می‌تواند مؤثر و راه گشا باشد، اظهار کرد: در راستای اجرا پروژه‌های خط یک شاهد اشتباهاتی بودیم که از مسئولان ذی‌ربط در این حوزه درخواست دارم از تجربیات گذشته استفاده کرده و از اتلاف هزینه و تکرار اشتباهات جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر لزوم سیاست گذاری صحیح در اجرای خط یک مترو، افزود: به دلیل شیوع کرونا در شهر اصفهان، مردم کمتر از مترو استفاده می‌کنند که باید با پیش‌بینی مؤثر، موازینی مشخص شود تا درآمدها کفاف هزینه‌ها را بدهد.

سخنگوی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: مالکیت زمین ۲۰ هکتاری مترو در شاهین شهر که ارزش بسیار زیادی داشته و ۸۰ درصد آن متعلق به شهرداری اصفهان است، به علت مدعیانی که دارد، در خطر است.

وی ادامه داد: لازم است شهردار شخصاً در ملاقات با اعضای کمیته صیانت از بیت‌المال از جمله مدیرکل اطلاعات، دادگستری و استاندار موضوع را به آنان اطلاع داده و از حقوق شهروندان دفاع کند.

روشن با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: در چهارچوب این جشنواره فرصتی فراهم شده تا کودکان و نوجوانان از فضای ساکن شهر فاصله بگیرند بنابراین از این قشر تقاضا می‌کنم از جشنواره‌ای که به صورت آنلاین برگزار می‌شود حمایت کرده و از این فضا استفاده کنند.

کد خبر 450492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.