سپاهان و ذوب آهن نبض ورزش اصفهان هستند/ طاهری با فوتبال آشنایی دارد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتخابات هیئت فوتبال همیشه دارای اهمیت بالایی است و تعداد زیادی از ورزشکاران در این هیئت فعالیت دارند، طاهری همیشه جز اهالی فوتبال بوده است و موفقیت های خوبی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سید محمد طباطبایی امروز_یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۹_ در نشست خبری که با اصحاب رسانه در کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌هایی که داریم امیدوارم که این برنامه‌های تدوین شده به بهترین شکل پیش برود؛ خوشحالم تا امروز بخشی از برنامه‌هایی را که داشتیم به انجام رساندیم، با توجه به شرایط کرونا توانستیم جلسات و بازیدید های میدانی خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و جوانان اقدامات خوبی انجام شد، ادامه داد: ورزش مانند دو امدادی است و هرکس باید با تمام توانمندی خود برای ورزش تلاش کند، باید دست در دست هم ورزش استان را به درجات بالایی برسانیم؛ در جلسه شورا راهبردی سعی داریم از نظریه کسانی که تئوری ورزش را می‌دانند استفاده کرده تا یک برنامه مفیدی ارائه کنیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تدوین این برنامه‌ها در مقابله با مشکلات باعث می‌شود بتوانیم استراتژی درستی را پیاده کنیم؛ اکنون برنامه دقیق تدوین شد و به استاندار تحویل داده شد و مورد تأیید قرار گرفت. در جلسه شورای راهبردی نقاط ضعف و قدرت این برنامه باید در نظر گرفته شود تا شاهد نتیجه‌گیری خوبی از این برنامه باشیم.

طباطبایی اضافه کرد: باید تمامی برنامه‌های روی کاغذ را عملیاتی کنیم چراکه اگر در اجرای برنامه دچار نقطه ضعف شد باید این موضوع را بر طرف کنیم و از دید دیگر به آن موضوع نگاه شود، فعالیت‌های باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی رصد شده تا مسیر آنها درست طی شود و در مسیر دچار خطا نشوند. با توجه به وضعیت کرونا منابع مالی اداره کم شده است، اما با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد منابع مالی تهی نیست.

وی با بیان اینکه نگاه عمیق و ویژه‌ای به شهرستان‌ها می‌کنیم، گفت: از ابتدا فعالیت خود حضور میدانی در شهرستان‌های اصفهان داشتیم، توانستیم مشکلات شهرستان‌ها را دریابیم و با برنامه ریزی های لازم آنها را بهره برداری کنیم البته دیگر فعالیت‌های ما در شهرستان‌ها استعدادیابی و استعداد پروری است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با وجود اینکه مالکیت ورزشگاه تختی در اختیار اوقاف بوده، اما اکنون در اختیار اداره کل است؛ اماکن هر رشته باید در اختیار رئیس هیئت باشد. مجموعه تختی یکی از با ارزش‌ترین مجموعه‌های استان است و اکنون باید برای حفظ آن تلاش کنیم. امسال سعی داریم با توجه به بودجه ورزشگاه تختی را تا حد توان بازسازی کنیم.

طباطبایی افزود: انتخابات هیئت فوتبال همیشه دارای اهمیت بالایی است و تعداد زیادی از ورزشکاران در این هیئت فعالیت دارند، طاهری همیشه جز اهالی فوتبال بوده است و موفقیت‌های خوبی را در کارنامه خود دارد؛ انتظاراتی که از رئیس جدید داریم این است که ابتدا باید برنامه چهار ساله خود را ارائه و مدیریت کند و سپس شورای راهبردی فوتبال را احداث و از پیشکسوتان در این امر استفاده کند تا سیاست‌های او در این شورا عنوان شود.

وی ادامه داد: ارتباط رئیس جدید باید با اصحاب رسانه زیاد باشد و همیشه پاسخگوی سوالات آنها باشد، او باید همیشه در هیئت حضور داشته باشد و توجه ویژه به زیرساخت‌ها کند تا اصفهان بتواند میزبانی‌های خوبی را انجام بدهد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: برای بازسازی فضاهای اماکن ورزشی زمانی دخالت می‌کنیم که شرایط آن مکان ناامن باشد؛ اگر شخصی که مالک اماکن است بخواهد سرمایه گذاری کند می‌تواند با وظیفه خود فضاهای ورزشگاه را بازسازی کند.

طباطبایی گفت: در استخرها قدرت انتقال ویروس زیاد است و فضاهای آبی اکنون باز نخواهد شد، اما دیگر رشته‌ها با محدودیت ۵۰ درصدی بازگشایی کرده‌اند، اکنون مبالغ زیادی برای حفظ استخرها هزینه می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با نماینده باشگاه‌های اصفهان افزود: برای اولین بار نماینده باشگاه‌های اصفهان را دعوت کردیم و در آنجا مباحثی مطرح شد و تصمیماتی قابل قبولی گرفتیم؛ استراتژی‌هایی که برای باشگاه‌های بزرگ اصفهان در نظر گرفته می‌شود باید بین المللی باشد زیرا اگر سپاهان ذوب آهن نتیجه بگیرند نیمی از جامعه ورزش خوشحال خواهند شد، آنها نبض ورزش اصفهان هستند.

کد خبر 450486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.