اولویت‌های کاری شهردار جدید بوشهر/ بهسازی سقف بازارهای سنتی آمل

در این بسته خبری از نحوه کفن و دفن فوت شدگان کرونا در خرم آباد تا بهسازی سقف بازارهای سنتی آمل و تجهیز و آماده سازی ایستگاه پلیس راهوار صفادشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پرداخت مطالبات کارگران شهرداری حمیدیه

در جلسه بررسی مشکلات کارگران شهرداری حمیدیه مقرر شد هفته اول آبان ماه معوقات آنان پرداخت شود.

پیشرفت فیزیکی پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجر خان خبر داد و عنوان کرد: طول این بلوار ۱۸۰۰ متر و عرض آن نیز ۳۶ متر است.

عامل آتش سوزی فضای سبز بجنورد

مجید گریوانی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: نیمه نخست امسال ۹۲.۵ درصد از آتش سوزی فضای سبز شهری و پارک‌های جنگلی مرکز استان عمدی بوده و عامل انسانی داشته است.

اعمال دوباره محدودیت‌های کرونایی در تاکسیرانی آستارا

غلامرضا مصائب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: برای مقابله با شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی‌های این شهر ممنوع است.

ابلاغ بخشنامه ضوابط فنی اجرای پروژه‌های اجرایی قزوین

در راستای ارتقای سطح کیفی پروژه‌های اجرایی و بهبود روش‌های مدیریت پروژه، ضوابط فنی، اجرای پروژه‌ها در قالب بخشنامه به سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری ابلاغ می‌شود.

اولویت‌های کاری شهردار جدید بوشهر

حسین صالحیان، شهردار جدید بوشهر گفت: ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام، مباحث فرهنگی، مسائل مرتبط با پایداری شهر بوشهر، محیط زیست، وصول مطالبات شهرداری از سایر دستگاه‌ها برای پیشبرد هر چه بهتر امور از اولویت‌های کاری‌ام در مدت فعالیت در این مسئولیت است.

تفکیک زباله از مبدا نیاز به فرهنگ سازی دارد

مهدی راز جویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: تفکیک زباله از مبدا نیاز به فرهنگ سازی و جدیت بیشتر شهرداری‌های استان دارد.

نحوه کفن و دفن فوت شدگان کرونا در خرم آباد

هدایت دالوند، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری خرم آباد در خصوص کفن و دفن فوت شدگان کرونا گفت: دو آمبولانس اختصاصی برای این امر در نظر گرفته شد، همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی از بیمارستان تا غسالخانه و از آنجا به محل دفن به طور کامل رعایت می‌شود.

تجهیز و آماده سازی ایستگاه پلیس راهوار صفادشت

حسین کریمی، مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری صفادشت، با توجه به حجم ترافیکی شهر استقرار ایستگاه پلیس راهور الزامی است.

بهسازی سقف بازارهای سنتی آمل

محسن عطایان، مدیر سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل از آغاز عملیات احداث و بهسازی سقف سنتی بازار این شهر خبر داد. ‏

کد خبر 450477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.