اتمام عملیات عمرانی پروژه تعریض پل شهید ستاری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اتمام عملیات عمرانی پروژه تعریض پل شهید ستاری خبر داد و گفت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی شده، این پروژه طبق برنامه زمانبندی تکمیل شد و در موعد مقرر بهره‌برداری شد.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با افزایش عرض پل شهید ستاری، مسیر تردد وسایل نقلیه از دو لاین به سه لاین تغییر پیدا کرد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پل شهید ستاری به طول ۶۰۰ متر و عرض هشت متر است، تصریح کرد: در حال حاضر سه متر به عرض آن اضافه شده که شامل ساخت دیوارهای بتنی، تابلیه بتنی به مساحت ۴۲۰ متر مربع است و به صورت فونداسیون ستون سر تیر و تابلیه است و در بعضی از نقاط به صورت شمع اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه تکمیل این پروژه حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه داشته است، ادامه داد: جهت اجرای این پروژه حدود چهارهزار مترمکعب خاکبرداری، یک هزار و ۶۰۰ مترمکعب اجرای بتن، ۱۳۲ هزار کیلوگرم آرماتوربندی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد وسایل نقلیه در ساعات مختلف شبانه‌روز، تعریض پل شهید ستاری، روان‌سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم خواهد داشت.

طرفه‌تابان با بیان اینکه در سازمان عمران حدود ۳۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه فعال است، گفت: در این سازمان تعداد ۲۰ پروژه فعال و شش پروژه در مرحله انعقاد قرارداد است و برای تحقق چشم‌انداز توسعه و مشارکت اقدامات زیادی شده که تلاش برای افزایش مشارکت یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: از سال گذشته در موضوع مشارکت‌ها ورود پیدا کرده و همچون سایر سرمایه‌گذاران در فراخوان‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری شرکت کرده و برنده بسیاری از مناقصه‌ها شدیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه امسال این سازمان ۲۰۳ میلیارد تومان است که ۱۴۲ میلیارد تومان آن مختص اجرای پروژه‌های عمرانی و ۳۵ میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: در سازمان عمران بودجه درآمدهای غیرعملیاتی حدود سه میلیارد تومان است که صرف هزینه مواردی چون کرایه ماشین‌آلات می‌شود و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه‌های مشارکتی سازمان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 450465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.