دومین پزشک کاشانی شهید راه خدمت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: محمد زارع جوشقانی پزشک کاشانی پس از تحمل یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و به جمع شهدای خدمت و مدافع سلامت پیوست، وی دومین پزشک شهید مدافع سلامت کاشان است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محمد زارع جوشقانی، رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان پس از تحمل یک دوره بیماری کووید ۱۹ امروز به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی ادامه داد: این شهید مدافع سلامت فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی بود و بهمن ماه سال گذشته با حکم دکتر علیرضا زالی رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک صبور، متعهد و مردم‌دار از جامعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان محمد زارع جوشقانی موجب تأثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌تر نیز یک پزشک کاشانی دیگر به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست، تصریح کرد: شهادت این پزشک متعهد و بااخلاق را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی به ویژه کادر محترم درمانی دانشگاه و مردم شریف این شهرستان تسلیت می‌گویم.

کد خبر 450464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.