۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
اجرای طرح ملی GNAF در گز برخوار

شهردار شهر گز برخوار از انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری این شهر و اداره کل پست استان اصفهان، در راستای اجرای طرح ملی GNAF، فهرست برداری، به‌ هنگام سازی، نصب پلاک تلفیقی شهرداری و کد پستی در گز برخوار خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود بخشی، انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری گز برخوار با اداره کل پست استان اصفهان را گامی مؤثر در راستای پایه‌گذاری شهر هوشمند برشمرد و اظهار کرد: اجرای طرح ملی GNAF که برگرفته از اصطلاح Geo Coded National Address File به معنای «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است در حدود چهار سال پیش در کشور آغاز شده و اکنون مدیریت شهری شهر گز برخوار با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل پست استان اصفهان به اجرای این طرح ملی در گز برخوار پیوست.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح امکان بررسی و پایش یک نشانی به همراه مختصات جغرافیایی را میسر می‌سازد، افزود: یکی از چالش‌های اجرای طرح ملی GNAF در گز و برخوار، نیاز به بهنگام‌سازی و به‌روزرسانی خدمات‌شهری ارائه شده در سال‌های گذشته این شهر به واسطه قدمت و تاریخی بودن آن است.

شهردار شهر گز و برخوار با تاکید بر لزوم تکمیل نام‌گذاری معابر و پلاک‌بندی‌های ساختمانی در اجرا و پیوستن شهر گز برخوار به این طرح ملی، خاطرنشان‌کرد: با اجرای طرح ملی GNAF تمام املاک شهر، دارای پلاک جدید و کد پستی با قابلیت رهگیری جغرافیایی خواهند بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 450457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.