واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت شهریور خودروهای حمل و نقل عمومی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: ما به‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه خودروی‌های مشمول حمل و نقل عمومی بندرعباس واریز شد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از واریز سهمیه اعتباری سوخت شهریورماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت شهریورماه خودروهای حمل و نقل عمومی و ساماندهی شده تحت نظارت سازمان واریز شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای شخصی که شامل دریافت هزینه سوخت می‌شوند ۲۹۰ خودرو است، افزود: وجه ریالی سهمیه شهریورماه ناوگان که در ۲۳ مهرماه به حساب کارت‌های اعتباری رانندگان مشمول واریز شده است برای خودروهای شخصی بنزینی تحت نظارت سازمان مبلغ ۲۱۰ هزار تومان و برای خودروهای شخصی دو گانه سوز تحت نظارت ۱۳۵ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: برای ۲۴ تاکسی آریو فعال مبلغ ۵۲۵ هزار تومان به صورت ماهانه به کارت‌های بانکی تاکسی داران واریز می‌شود.

وی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار نیز خاطرنشان کرد: این اعتبار در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

اخلاقی ادامه داد: رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس»  از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

کد خبر 450441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.