آمار کرونا اردبیل ۲۷ مهرماه؛ ۲ فوتی و ۳۴ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۷ مهرماه را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز -یکشنبه ۲۷ مهرماه- اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

وی اضافه کرد: با احتساب این آمار تعداد کل موارد بستری در استان اردبیل از زمان شیوع کرونا در این استان به هشت هزار و ۴۶۲ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر در استان اردبیل بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به ۶۹۷ نفر رسید.

وی با اشاره به بهبودی ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: تاکنون هفت هزار و ۴۰۵ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۲۷۴ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۶۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان اردبیل هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 450435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.