بازیکنان بومی این تیم را تشکیل داده‌اند/ پنج نفر از اعضای تیم کرونا دارند

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: جواب تست آخر من و چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم مثبت اعلام شد و با نظر باشگاه چون هیچ علائمی نداریم و مخفی است تصمیمی گرفتیم همراه تیم به تهران نرویم. در حال حاضر بازیکنان به سرپرستی خانم کوهیان برای دور اول این رقابت‌ها اعزام شدند.

زهرا علوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم هندبال بانوان ذوب آهن، اظهار کرد: شرایط امسال خیلی خوب است که باعث شده به من و بازیکنانم انرژی بدهد. سال‌های قبل مبلغ قرارداد بازیکنان تسویه نمی‌شد، اما پارسال بموقع دادند که باعث شد امسال بازیکنان با یک اطمینان خاطر برای بستن قرارداد بیایند. لازم ذکر است که آنها از مبلغ قراردادها راضی هستند.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه، جواد محمدی، از تیم حمایت می‌کند که آن را هدفمند دیدم زیرا آرامش خاصی داریم و تمام نیازهای بچه‌ها برطرف شده است. بازیکنانم شب گذشته بدون هیچ کمبودی به تهران اعزام شدند و در حال حاضر در یک هتل پنج ستاره مستقر هستند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه با نظر باشگاه ذوب آهن می‌خواستیم تمامی نفرات تیم بومی باشند، تصریح کرد: تیم را با تمامی بازیکنان اصفهان بستیم که انگیزه بازیکنان را چند برابر کرد. یک برنامه‌ریزی پنج ساله کردیم که جوانگرایی مخصوص امسال نباشد، خوشحالم به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و از مسئولین باشگاه تشکر ویژه دارم.

علوی در خصوص هدف تیم هندبال بانوان ذوب آهن در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: هدف کسب مقام است، بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و انگیزه زیادی برای روی سکو رفتن دارند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ به صورت نیمه متمرکز است، گفت: هشت تیم در لیگ برتر هندبال حضور دارند که به دو گروه چهار تیمی تقسیم شده‌اند و مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند تا رده‌بندی مشخص شود که امیدوارم مرحله آخر هم بازی‌ها به صورت دوره‌ای باشد ولی هنوز در رابطه با این موضوع تصمیمی گرفته نشده است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اضافه کرد: برای دور رفت تهران میزبانی گرفته است و تیم‌ها به هتل‌های مختلف رفته‌اند. فدراسیون تمامی پروتکل‌های بهداشتی را انجام داده که امیدواریم مسابقات بدون هیچ مشکلی تمام شود، احتمالاً برنامه‌ای که برای مسابقات آقایان است برای بانوان هم باشد.

علوی در رابطه با تست بازیکنان، اظهار کرد: بازیکنان ما دیروز تست دادند و اولین بازی ما سه شنبه برگزار خواهد شد. جواب تست آخر من و چهار نفر از بازیکنان اصلی تیم مثبت اعلام شد و با نظر باشگاه چون هیچ علائمی نداریم و مخفی است تصمیم گرفتیم همراه تیم به تهران نرویم. در حال حاضر بازیکنان به سرپرستی خانم کوهیان برای دور اول این رقابت‌ها اعزام شدند. هفت روز از دوران قرنطینه خود را گذراندم و تا پایان مرحله رفت نمی‌توانم کنار تیم باشم.

وی با بیان اینکه فدراسیون زمان بازی‌ها را یک روز در میان گذاشته تا به بازیکنان فشار نیاید، تصریح کرد: اولین بازی ما با تیم بافق یزد است که هیچ شناختی از آنها نداریم، دومین بازی رو در روی تأسیسات دریایی قرار خواهیم گرفت که تیم قدرتمندی است و بازی آخر با کازرون است که سال گذشته به مقام دوم رسید. بازیکنان تیم ما هم مستعد هستند و تمرینات پرفشاری را انجام دادند که امیدوارم به هدف خود برسند.

کد خبر 450423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.