در رشته سرعت رکوردها پایین آمده است

دونده اصفهانی تیم سپاهان گفت: رئیس فدراسیون جدید نباید تمام تمرکز خود را روی تمرین و مسابقه بگذارد بلکه ورزشکاران را حمایت کند تا نتایج قابل قبول بگیرند، هاشم صیامی ورزشکار دو و میدانی بوده که با شرایط این رشته آشنایی دارد.

رضا بحرینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت دو و میدانی در زمان مجید کیهانی، اظهار کرد: شرایط دو و میدانی در زمان ریاست مجید کیهانی در فدراسیون بد بود و این رشته شکل خودش را نداشت، از ورزشکاران حمایتی نمی‌شد و تنها به چند نفر که در خارج از کشور هستند اهمیت می‌دادند. مسابقه خارج از کشوری برای نوجوانان و جوانان برگزار نکردند تا بتوانند تیمی خوب برای تیم ملی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه از هاشم صیامی انتظار داریم بیشتر به ورزشکاران توجه کند، تصریح کرد: رئیس فدراسیون جدید نباید تمام تمرکز خود را روی تمرین و مسابقه بگذارد بلکه ورزشکاران را حمایت کند تا نتایج قابل قبول بگیرند. در رشته سرعتی رکوردها پایین آمده که باید اسپانسری برای بچه‌ها پیدا شود تا پیشرفت کنیم. ورزشکاران اصفهان به این حمایت خیلی نیاز دارند که اگر نشود از دو و میدانی فاصله می‌گیرند.

دونده اصفهانی تیم سپاهان اضافه کرد: هاشم صیامی ورزشکار دو و میدانی بوده که با شرایط این رشته آشنایی دارد. با توجه به وضعیت دلار ورزشکار نمی‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد و باید شخصی باشد که او را راهنمایی کند.

کد خبر 450399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.