منطقه ۱۲ آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه نگین سرمایه‌گذاری در شهر محسوب می‌شود و آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۲ با ۸۲۰۰ هکتار مساحت بزرگترین منطقه از نظر وسعت است و برند سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

وی افزود: امروزه در سرمایه گذاری‌ها دو اصل تضمین بازگشت سرمایه و کسب ارزش افزوده مقوله‌های بسیار مهمی است که منطقه ۱۲ با توجه به مزیت اراضی و موقعیت ویژه، می‌تواند آن‌ها را برای سرمایه‌گذاران محقق کند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این منطقه از پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: این منطقه توانسته با انجام پروژه‌های عمرانی رشد و ارزش‌ افزوده قابل توجهی را برای محلات به وجود آورد و این موضوع باعث شده سرمایه‌گذاران بتوانند با اطمینان بیشتری در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

باقری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، سهولت دسترسی و دریافت خدمات حمل نقل عمومی است که منطقه ۱۲ توانسته زیرساخت‌های خدمت‌رسانی حمل و نقل عمومی را در تمامی معابر اصلی این منطقه مهیا کند تا شهروندان به راحتی دسترسی به اتوبوس شهری و تاکسی داشته باشند.

وی گفت: از دیگر مزایای حمل نقل عمومی منطقه ۱۲ وجود پنج ایستگاه متروی شهری در آن است که تردد را در سطح منطقه آسان‌تر و روان‌تر کرده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این منطقه آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران است، افزود: این منطقه به لحاظ داشتن زمین‌های بکر و امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف و فراهم شدن پتانسیل بسیار مناسب جهت سرمایه‌گذاری برای ساخت پروژه‌های بزرگ، برند سرمایه‌گذاران شده است.

کد خبر 450365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.