شیوه‌نامه کمک‌های بلاعوض شهرداری ابلاغ شد

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شیوه‌نامه کمک‌ های بلاعوض شهرداری (ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه سابق) برای اجرا از سال ۱۴۰۰ در شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی‌اکبر اسدی اظهار کرد: در اجرای دستورالعمل «تهیه و تنظیم، اجرا و تفریغ بودجه شهرداری» ابلاغی از سوی وزیر کشور به شماره ۱۹۱۷۱۰ مورخ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۷ و اصلاحیه پس از آن به شماره ۴۲۰۰۰ مورخ ۱۴ آبان ۱۳۹۸ شیوه‌نامه نحوه کمک‌های بلاعوض شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی منطبق بر مفاد مندرج در دستورالعمل یاد شده ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در این شیوه نامه به الزامات و مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت این کمک‌ها و همچنین استثنائات مربوطه در این خصوص و حد نصاب بودجه‌ای آن‌ها پرداخته شده است. اجرای این شیوه نامه برای کلیه شهرداری‌ها از سال ۱۴۰۰ الزامی بوده و در تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ می‌بایست مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یادآور شد: این شیوه‌نامه جایگزین دستورالعمل قبلی در این خصوص با عنوان «دستورالعمل ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه سابق» شد و برای استفاده تمامی شهرداری‌ها بر روی تارنمای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی imo.org.ir قرار گرفته است.

کد خبر 450351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.