راه‌اندازی ۱۱ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۱۱ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، عباس ذاکریان با توجه به نیاز ساماندهی موتورسیکلت‌ها در مرکز شهر، اظهار کرد: بعد از آرام‌سازی هسته مرکزی شهر و اجرای محدودیت‌های ترافیکی یکی از چالش‌های شهروندان پارک موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و اطراف خیابان‌ها است.

وی مطالبه شورای اسلامی شهر و مردم برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر را نقطه آغاز نهضت ساخت پارکینگ در سال ۹۹ دانست و افزود: با توجه به اختصاص دوباره بودجه دو سال گذشته برای ساخت پارکینگ این طرح با اولویت ساخت پارکینگ موتورسیکلت آغاز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: چهارراه بازار کوچه وحدت، چهارراه بازار، جنب پاساژ شمس‌العماره، جنب پاساژ الزهرا، تقاطع انقلاب و عمار یاسر، انتهای پارکینگ شرقی تعدادی از پارکینگ‌های مشخص شده است.

وی ادامه داد: مقابل صحن حضرت فاطمه (س)، کنار پل علیخانی مقابل دادسرا، مقابل دادگستری، مقابل پاساژ قدس، کوچه دوم خیابان ۱۹ دی نیز برای پارک موتورسیکلت‌ها آماده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر پارک موتورسیکلت در محدوده‌های مشخص‌شده، اضافه کرد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت پارک در پیاده‌روها و خیابان‌ها، موتورسیکلت توقیف شده و به پارکینگ پارک‌سوار شمالی منتقل می‌شود.

وی خطاب به راکبان موتورسیکلت گفت: رعایت قوانین و مقررات علاوه بر ساماندهی هسته مرکزی شهر و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده در حفظ ایمنی و کاهش سرقت موتورسیکلت‌ها تأثیر بسیاری خواهد داشت.

کد خبر 450348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.