پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات احداث آرامستان زاینده‌رود

شهردار زاینده رود از احداث آرامستان ۱۰ هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: ۶۰ درصد از مراحل اجرایی این پروژه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت ساخت آرامستان جدید در شهر زاینده‌رود، اظهار کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری ارائه خدمات مرتبط با دفن اموات شامل حمل، غسل، کفن، خاکسپاری و خدمات پس از دفن است.

وی افزود: به دلیل احداث اتوبان اصفهان شهرکرد و همچنین جاده دسترسی به شهرک صنعتی فولاد، غسالخانه شهر زاینده‌رود تخریب شد و شهروندان برای غسل اموات باید به شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند.

شهردار زاینده‌رود ادامه داد: آرامستان فعلی شهر زاینده‌رود نیز در بافت اصلی شهر واقع شده است و با توجه به اینکه مطابق آئین‌نامه مقررات بهداشتی محل آرامستان‌ها باید چندین کیلومتر خارج از شهر باشد احداث آرامستان جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نقشه احداث آرامستان بهشت فاطمه شهر زاینده رود برای احداث در ۱۰ هکتار از اراضی دولتی در تملک شهرداری تهیه شد، برای احداث این مجموعه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در حال حاضر ۶۰ درصد از مراحل اجرایی آن انجام شده است.

شهردار زاینده‌رود با بیان اینکه برای آبرسانی به این مجموعه حدود ۴.۵ کیلومتر لوله‌گذاری شده است، عنوان کرد: با مشارکت اداره برق شهرستان لنجان اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان جهت برق‌رسانی به این آرامستان اختصاص داده شده است.

کد خبر 450328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.