روزنامه‌های ورزشی ۲۷ مهر؛ شفر و برانکو در آستانه تسویه

بسیاری از رسانه‌ها مدعی هستند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بخش زیادی از طلب‌های برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر را تأمین کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –یکشنبه ۲۷ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شجاع با توصیه علی کریمی در پرسپولیس ماندگار شد" مدعی شد شجاع خلیل زاده مدافع موفق پرسپولیس به شدت به دنبال جدایی از این باشگاه بود تصمیم خود را عوض کرده است و به توصیه علی کریمی قصد دارد در بین سرخ‌پوشان ماندنی شود.

"گل" با عنوان"با پیشنهاد خارجی اسماعیلی رایگان جدا می‌شود" مدعی شد در قراردادهایی که در دوران احمد سعادتمند در استقلال بسته شده مشکلات زیادی وجود درد، مشکلات و اشتباهاتی که موجب شده اسماعیلی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی رایگان جدا شود و مبلغ فسخ قرارداد دانشگر مبلغی نزدیک به ۵۰ هزار دلار باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دنبال جایگاه خودم هستم نیامدم تا جای علی کریمی را بگیرم" به گفته‌های مهدی مهدی پور هافبک دفاعی جدید استقلال پرداخت، کسی که با این اظهار نظر نشان می‌دهد احتمال ماندن علی کریمی در استقلال بسیار کم است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "شفر و برانکو در آستانه تسویه، ستاره‌ها در انتظار" مدعی شد باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال راه زیادی تا تسویه حساب برانکو و شفر را ندارند، ولی خالی شدن خزانه این دو باشگاه برای این تسویه حساب‌ها ستاره‌های آنها را در صف انتظار گذاشته است.

"ایران ورزشی" با عنوان"شجاع می‌ماند، بشار را نمی‌دانم" به گفته‌های پر ابهام کریم باقری مربی پرسپولیس در خصوص ماندن یا رفتن ستاره‌های این تیم پرداخت، اظهار نظری که نشان از عزم جدی بشار رسن برای جدایی است.

"شوت" با عنوان "مزایده شجاع و بشار" به نحوی مدعی شد باشگاه پرسپولیس در پی فروش دو ستاره خط دفاع و هافبک خود با حداکثر قیمت است، موضوعی که تحقق آن اگرچه نقش مثبتی در بار مالی سرخ‌پوشان دارد ولی تأثیر منفی آن در عملکرد درون زمین سرخ‌پوشان اجتناب ناپذیر است.

" پرسپولیس" با عنوان"بازگشت به ماه عسل" بر خلاف برخی رسانه‌ها مدعی شد مدیران پرسپولیس با برگزاری جلسات شبانه موفق شده اند سه ستاره این تیم یعنی بشار رسن، شجاع خلیل زاده و محمد نادری را برای ماندن متقاعد کنند و در همین خلال نیز بخشی از طلب برانکو نیز تأمین شده است تا به قول این روزنامه باشگاه پرسپولیس به ماه عسل برگردد.

"صدای سپاهان" با عنوان "بازیکنان در حال سازگاری بیشتر با افکار نویدکیا هستند" به گفته‌های گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان پرداخت، کسی که در سال فوتبالی آینده می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری در خط دفاعی و عملکرد کلی سپاهان داشته باشد.

کد خبر 450320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.