تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های رودسر

شهردار رودسر از تعطیلی همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

رضا زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه رودسر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و دستور استانداری گیلان، ورودی همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان‌ها و طرح‌های ساحلی دریا در این شهر توسط شهرداری مسدود شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: در ورودی تمامی مراکز تفریحی بنر و تابلو ورود ممنوع نصب شده است و نیروهای شهرداری به صورت شبانه روزی با گشت زنی در پارک و تفرجگاه‌های رودسر از چادر زدن و اتراق شهروندان و مسافران در در فضای سبز شهری جلوگیری خواهند کرد.

شهردار رودسر افزود: شهرداری از آغاز شیوع ویروس کرونا، به صورت مستمر همه معابر و اماکن عمومی این شهر را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

زنده دل خاطرنشان کرد: شهرداری رودسر به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

شهردار رودسر تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از ترددهای غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 450317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.