آمار کرونا آذربایجان غربی ۲۶ مهرماه؛ ۱۶ فوتی و ۲۴۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۶ مهرماه را تشریح کرد.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز -شنبه ۲۶ مهرماه- اظهار کرد: در این مدت زمان نزدیک به ۲۴۰ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ نفر در استان آذربایجان غربی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به هزار و ۳۴۷ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به بستری یک هزار و ۲۴۴ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی، افزود: از این تعداد ۷۱۶ مورد به عنوان موارد مشکوک ابتلاء به ویروس کرونا شناخته می‌شوند.

آقازاده با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۳ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ بیمار با دستگاه تنفسی ونتیلاتور در حال پشت سر گذاشتن روند درمان خود هستند.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان آذربایجان غربی هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 450284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.