لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران روی میز شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و سومین جلسه شورا بررسی لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران را در دستور کار دارند.

به گزارش ایمنا، به نقل از معاونت ارتباطات و بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و چهل و سومین جلسه شورا، فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

این جلسه با بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران» و قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه آغاز می‌شود.

در ادامه طرح «ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تأمین مسکن اقشار محروم» و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در این باره بررسی خواهد شد.

همچنین بررسی طرح "الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های گردشگری در فرایند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه‌های این طرح" در دستور قرار خواهد گرفت.

بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص حذف بند (۸) قسمت (ج) پیوست شماره (۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران و بررسی نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص مصوبه "اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران" در دستور قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بهشت زهرا (س) در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور و همچنین بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور و بررسی لایحه شهردار در خصوص انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اجرای بند "د" ذیل ماده ۹ اساسنامه شرکت مذکور در دستور قرار خواهد گرفت.

در پایان نیز صورت جلسه چهل و هشتمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 450261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.