ستاره‌ای که آرسنالی‌ها خواهان اخراجش هستند

هواداران تیم فوتبال آرسنال، با توجه به افت زیاد اوزیل، دیگر نمی‌خواهند او را در ترکیب توپچی‌ها ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها هواداران آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا دوران شگفت انگیزی را پشت سر می‌گذارند اما از افت ستاره آلمانی ترک بار خود ناراحت و رنجیده‌اند.

مثل برق و باد گذشت. از آن دورانی که لقب پدیده را یدک می‌کشید. از آن دورانی که همه‌ چشم‌ها محو شماره‌ی ۸ ژرمن‌ها شده بود و از آن دورانی که در میان ستارگان مادرید مثل یک الماس می‌درخشید.

مورینیو که پا به مادرید گذاشت همه می‌خواستند بدانند این بار فرمانده میان میدان او کیست؟ می‌خواستند بدانند بعد از دکو و لمپارد و اسنایدر دیگر چه کسی برای او شماره ۱۰ خواهد شد. همه به کاکا نگاه می‌کردند. ژوزه می‌توانست دوباره او را احیا کند.

آقای خاص ولی سلاحش را با خود آورده بود. پسرک لاغر ترک‌تبار قرار بود همه کاره شود. قرار بود در کهکشان مادرید بدرخشد که شد و درخشید.

اما با ناکامی ژوزه او نیز از مادرید جدا شد. به لندن آمد. حالا قرار بود برای توپچی‌ها بدرخشد. در لندن آغازی رویایی‌تر از مادرید داشت. ونگر از داشتن ستاره‌ آلمانی در پوست خود نمی‌گنجید و حتی او را برتر از زیدان می‌دانست.

اوزیل هم زیر نظر مرد فرانسوی خوشحال بود تا اینکه ناکامی‌های آرسنال همه چیز را خراب کرد. ونگر نیز قربانی این ناکامی شد و به شکل عجیبی از تیم کنار گذاشته شد.

پس از طی کردن دوران پرفراز و نشیب با امری همگان منتظر بودند تا آرتتا بتواند ستاره‌  ناراحت را دوباره به اوج برساند اما انگار هیچ چیز درست شدنی نیست.

آرسنال تحت هدایت آرتتا مورد قبول هواداران واقع شده و اوزیل مغضوب آن‌هاست. حالا دیگر همه از تلاش نکردن او می‌گویند؛ از دستمزد گرانش و از ستاره‌ای که مدت‌هاست دیگر نمی‌درخشد. آنها می‌خواهند اوزیل را پیش از موعد از تیم اخراج کنند.

هیچ‌کس دیگر راضی به ماندن او نیست. این پایان راه است. پایان کار ستاره‌ای که در مادرید یک قدم تا رستگاری فاصله داشت، اما عاقبت در لندن بدون دستاورد خاصی دوران ستاره بودنش به پایان رسید.

کد خبر 450220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.