دلامادونینا، جنگی برای اثبات شایستگی‌ها

در حساس ترین، جذاب ترین و مهم ترین بازی این هفته ی سری‌آ اینتر و میلان به مصاف هم میروند

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه ۲۶ مهر، از هفته چهارم سری‌آ دو تیم اینتر و میلان دربی دلامادونینا را برگزار می‌کنند. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه‌ماتزا به میزبانی اینتر برگزار می‌شود.

مثل سال گذشته دلامادونینا قرار است در هفته چهارم برگزار شود. سال پیش اینتر هر ۳ بازی قبلش را برده بود و میلان هم اگر موفق می‌شد که برنده‌ی دربی باشد، هر دو با ۹ امتیاز برای ادامه‌ی جدول رقابت می‌کردند.

اما میلان دربی را باخت تا با ۶ امتیاز رو به زوال قدم بردارد و نظاره‌گر بالا رفتن اینتر ۱۲ امتیازی باشد. تا پایان فصل هم اینتر برای قهرمانی جنگید و میلان هم برای فرار از بحران دست و پا میزد.

این فصل اما این میلان است که از جایگاه بالاتر پا به شهرآورد می‌گذارد. آنها با سه برد از سه بازی شروع خوبی داشتند و اینتر هم ۲ برد داشته و فعلاً شکست نخورده است.
قضاوت کردن تیم‌ها در شرایطی که تازه لیگ شروع شده اصلاً کار عاقلانه‌ای نیست.

اما وقتی به دومی اینتر فصل قبل نگاه می‌کنیم و میلان سرحال پیولی را به یاد می‌آوریم، دوست داریم فکر کنیم که غول‌های ایالت لمباردی یک بار دیگر می‌توانند برای برگشتن به روزهای خوش امیدوار باشند.

دیدار امشب برای اولین بار به دور از هیاهوی دلامادونینا برگزار می‌شود. به دور از بنرهای خاص کورواسود و کوروانورد و به دور از شور و حرارت مردم متنفر از یکدیگر.

ولی آماده بودن قرمز و آبی‌های شهر میلان می‌تواند همه چیز را گرم نگه دارد. بازی‌ای که می‌تواند مشخص کند کدام تیم برای بالانشینی شایسته‌تر است.

کد خبر 450205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.