دو ستاره محروم از حضور در ال کلاسیکو

دو ستاره بارسا و رئال مادرید با توجه به مصدومیت طولانی مدت خود، شانس حضور در ال کلاسیکو را از دست دادند

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه هفته آینده بارسلونا و رئال مادرید از هفته هفتم لالیگا یک دیدار مهم را برگزار می‌کنند. این درحالی است که حضور ادن هازارد و ترشتگن در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام است.

ستاره کهکشانی‌ها که بخش زیادی از فصل گذشته را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد، در فصل جاری نیز همان رویه ادامه داشته است و با مصدومیت‌های پی‌درپی دست و پنجه نرم می‌کند.

نشریه کواترو مدعی شده است این بازیکن به زمان زیادی برای ریکاوری احتیاج خواهد داشت تا بدون ریسک مصدومیت مجدد به میادین بازگردد و به این ترتیب برای حضور در ال‌کلاسیکوی پیش رو آماده نخواهد بود.

این در حالی است که در آن سمت هم مارک که ترشتگن فعلاً بدلیل انجام عمل جراحی که داشته، دور از میادین است و در فصل جدید هنوز به میدان نرفته است. با این وجود جایگاه حراست از چهارچوب آبی اناری‌ها فعلاً در اختیار نتو قرار گرفته است.

باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرده مارک آلمانی به ال کلاسیکو نمی‌رسد و حالا با غیبت احتمالی هازارد، می‌توان گفت که این دیدار بزرگ و مهم تحت تأثیر ستارگان بزرگ و تأثیرگذار قرار خواهد گرفت که جذابیت این دیدار را کم می‌کند.

از طرفی وجود دو جین ستاره دیگر مانند لیونل مسی، کوتینیو و گریزمان، کروس، راموس و بنزما می‌تواند کاری کند که غیبت غایبان بزرگ دیگر، به چشم نیاید و خللی در روند این دیدار ایجاد نشود.

کد خبر 450203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.