فشار سنگین جزیره روی ستاره‌ها

هافبک خوش نقش بلژیکی منچستر سیتی به دلیل فشار بازی ها و مصدومیت دیدار مقابل آرسنال را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازی‌های ملی چند روز پیش، کوین دیبروینه به علت مصدومیت اردوی بلژیک را ترک کرد و برای مداوا به منچستر برگشت.

بازیکنی که همین چند روز پیش در اعتراض به بازی‌های پرفشار گفته بود؛ "بازیکنان اروپایی دو فصل مداوم است که دارند بدون استراحت بازی می‌کنند و خستگی ما برای کسی مهم نیست، و با این وضعیت بازی‌ها باید شاهد مصدومیت‌های بیشتری باشیم"

به نظر می‌رسد که حق با دیبروینه باشد و سلامت بازیکنان همیشه اهمیت کمتری از بحث‌های تبلیغاتی و درآمد تیم‌ها و کشورها از بازی‌های بیشتر دارد. او بازی حساس امشب تیمش مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس را از دست داده است.

در سالی که کرونا باعث تعطیلی المپیک و یورو ۲۰۲۰ شد، شاید بهتر بود که بازی‌های لیگ ملت‌ها هم که رقابت چندان مهمی نیست کنسل می‌شد تا بازیکنان فوتبال فشار کمتری را متحمل شوند.

بین تمام فوتبالیست‌های دنیا، مطمئناً بیشترین فشار بر روی کوین دیبروینه و سایر بازیکنانی است که در لیگ انگلیس فوتبال بازی می‌کنند. بازیکنانی که حتی مجبور هستند در "باکسینگ‌دی" هر ۳ روز یک بار بازی کنند تا جام‌های اتحادیه و حذفی انگلیس و لیگ برتر سخت این کشور به موقع خودش تمام شود.

سال‌ها آرسن ونگر به پرفشار بودن بازی‌های لیگ انگلیس معترض بود اما همیشه به این متهم می‌شد که چون تیمش نتیجه نمی‌گیرد این صحبت‌ها را مطرح می‌کند اما بعد از آنکه گواردیولا و کلوپ علیرغم موفقیت به ساختار فوتبال انگلیس اعتراض کردند کمی حواس‌ها به آنها معطوف شد.

حالا باشگاه‌های منچستریونایتد و لیورپول در تلاش هستند با حمایت دیگر باشگاه‌ها ساختار پریمیر لیگ را به کلی تغییر بدهند. از جمله این تغییرات می‌شود به ۱۸ تیمی شدن لیگ و حذف جام اتحادیه و سوپرجام اشاره کرد. اتفاقاتی که اگر رخ بدهد می‌تواند بازیکنان این لیگ را از وضعیت سختی که دارند نجات بدهد.

کد خبر 450198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.