بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در هفته جاری پروژه‌های عمرانی و فرهنگی این منطقه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کلنگ‌زنی و احداث خیابان کاتب اصفهانی یکی از پروژه‌های این منطقه است که برای آزادسازی این خیابان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خیابان کاتب اصفهانی ۲۴ متر عرض و ۵۰۰ متر طول دارد، تصریح کرد: برای احداث این خیابان که تاکنون بخش زیادی از آزادسازی آن انجام شده، اعتباری معادل ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از افتتاح سینما مهتاب خبر داد و افزود: سینما مهتاب اولین و مجهزترین سینمای غرب اصفهان دارای دو پردیس سینمایی ۱۳۵ نفره و ۳۰ نفره است.

وی ادامه داد: فضای اضافه شده به این سینما حدود ۴۰۰ متر مربع در یک و نیم طبقه شامل: گیشه بلیط فروشی، لابی، کافه کتاب، سالن ۳۰ نفره، کافی‌شاپ است.

اشرفی با بیان اینکه برای راه‌اندازی سینما مهتاب که زمین آن قبلاً تملک شده و بخشی از سالن شماره یک آن ساخته و صندلی آن نصب شده بود، دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با راه‌اندازی نخستین سینمای غرب اصفهان در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، شهروندان و ساکنان این منطقه می‌توانند فیلم‌های سینمایی روز کشور را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این سینما تماشا کنند.

وی گفت: پروژه دیگر این منطقه، بزرگترین منبع ذخیره آب فضای سبز غرب اصفهان است که طول خط ۱۴۰۰ متر حدفاصل منبع آب تا خیابان امام خمینی بوده و اجرای آن با لوله سبز ۲۵۰ پلی اتیلن انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای اجرای این منبع ذخیره آب که در زمینی به وسعت یک‌هزار مترمربع احداث شده و حجم ۲۵۰۰ متر مکعب ظرفیت دارد، یک میلیارد برای خط کلکتور و حدود سه میلیارد برای احداث منبع آب هزینه شده که این هزینه‌ها غیر از تملک زمین این پروژه است.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های دیگر این پروژه استفاده دومنظوره از فضای شهری است که منبع دو هزار و ۵۰۰ متری در زیر و مجموعه ورزشی استاندارد و چند منظوره روی مخزن است.

کد خبر 450197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.