از بیمه ابوالفضل برای نمایندگان تا تسخیر قلب مردان توسط زنان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته‌ای که گذشت پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اینجا به بررسی اظهار نظرها، تذکرات و بخشی از فعالیت‌های جنجالی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته می‌پردازیم.

۷ نفر در کشور بیش از ۱۰۰ خودرو دارند

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از سامانه پایش اطلاعات انرژی در ساختمان‌ها ضمن اشاره به نامطلوب بودن وضع عدالت در جامعه گفت: رهبری اخیراً در چندین نوبت عنوان کردند که در شاخص عدالت به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم که یکی از مواردمرتبط با این موضوع، مسئله تحقق نیافتن سیاست‌های کلی برنامه ششم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بیان اینکه یارانه باید به نیازمندان برسد و شاهد توزیع ناعادلانه یارانه‌ها هستیم، تاکید کرد: در بحث توزیع انرژی با ۳ سناریو مواجهیم که متأسفانه در شرایط کنون از بدترین سناریو یعنی توزیع ناعادلانه یارانه بهره می‌گیریم.

وی با تأکید بر اینکه دهک‌های بالا بیشترین سهم از یارانه انرژی را دریافت می‌کنند، افزود: ثروتمندان ۳۰ برابر دهک‌های کم درآمد از یارانه انرژی بهره‌مند می‌شوند.

شریعتی با اشاره به راه اندازی سامانه پایش مصرف انرژی در ساختمان گفت: در شرایطی قرار داریم که نابرابری اجتماعی در مصرف انرژی وجود دارد و هم در جنگ اقتصادی و شرایط تحریمی هستیم که نیاز به ایجاد قرارگاه بالادستی برای کنترل مصرف انرژی داریم.

سخنگوی کمیسیون انرژی، با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته اعضای کمیسیون انرژی مجلس با مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش انرژی گفت: مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند برنامه‌ای برای کنترل مصرف انرژی و سوخت در خودروهای عمومی داریم اما برخی وزارت‌خانه‌ها از ترس برگزاری تجمع، جلوی اجرای آن را می‌گیرند.

شریعتی با تأکید بر اینکه چرا باید حق انشعاب آب، برق و گاز در مناطق ۱ با ۱۹ و ۲۰ تهران که هزینه تمام شده ساخت و ساز در این مناطق با هم متفاوت است، یکی باشد، گفت: وزارت نیرو با تغییر حق ارائه انشعابات آب و برق به مناطق بالای تهران موافق است و پیش‌نویس طرح آن در کمیسیون انرژی در حال تدوین است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: دلیلی ندارد کسی که چند خودرو دارد از بنزین یارانه‌ای استفاده کند، ۷ نفر در کشور بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو دارند، بیش از هزار نفر بین ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه خودرو دارند که همه آنها از بنزین یارانه‌ای استفاده می‌کنند.

وی در تشریح راهکارهای موجود در حوزه انرژی، ادامه داد: سازوکار تعرفه‌گذاری حامل‌های انرژی در قالب ادبیات IBT باید مورد استفاده نهادهای کشور قرار گیرد تا شاهد تحقق شعار عدالت در این حوزه باشیم.

زنان دنبال قلب مردان و مردان دنبال تن زنان هستند!

امیرحسین بانکی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما با اشاره ارتباط می‌گوید: دختر و پسر هرکدام دارایی ویژگی‌های خاصی هستند و آن چیزی که در جنس زن وجود دارد زیبایی و ظرافت است که برای مردان جذابیت ظاهری دارد بنابراین رابطه مرد با زن جنسی است و اما جنس مردان حس حمایت و امنیت وجود دارد بنابراین خانم‌ها دنبال قلب و عاطفه آقایون هستند اما آقایون دنبال تن خانم‌ها و لذت هستند و هر کس در رابطه دنبال چیزی است که اون رو نداره! اما باید تفاوت که وجود دارد این است که لذت برای آقایان جایگزین پذیر است اما عاطفه بانوان جایگزین پذیر نیست.

ماسک نمی‌زنم؛ بیمه ابوالفضل هستم

نماینده ابهر در مجلس شورای اسلامی در مورد علت عدم استفاده از ماسک گفت من بیمه ابوالفضل هستم. حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده ابهر افزود: «رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌ها در شرایط کرونائی جای خود دارد اما همان چیزی رخ می‌دهد که مقدر خداوند است و باید رخ دهد.»

با این توجیه، بالاخره مشخص نشد که تدابیر بهداشتی و پیشگیری‌ها لازم است یا نه!

برنامه‌ریزی پنتاگون برای واردات جمعیت به ایران!

فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت درباره جمعیت برگزار کرده بود گفت: هیچ خانواده‌ای را نمی‌بینیم که صاحب فرزند شود اما وضعیت اقتصادی‌اش بدتر شود. چرا که خداوند به دلیل به دنیا آمدن فرزندان گشایش در خانواده‌ها ایجاد می‌کند و طبق وعده خداوند وسعت قلب و وسعت روزی نصیب خانواده‌هایی می‌شود که فرزند به دنیا آورند.

در بحران معیشتی فعلی و وضعیت اقتصادی با صاحب فرزند شدن و تنظیم سیاست‌های اقتصادی می‌توانیم کاری کنیم که کشورمان در ۵ سال آینده روی خوش ببیند و اگر از این فرصت طلایی (۵-۶ ساله) استفاده نکنیم طوری سیاه‌چاله جامعه را خواهد بلعید که طبق پیش‌بینی پنتاگون، ایران مجبور خواهد شد از هند، پاکستان، فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کند.

سال ۹۶ وقتی آقای روحانی در سازمان ملل حضور پیدا کرد از اینکه جمعیت ایران کاهش پیدا کرده ابراز نگرانی کرد اما طرف آمریکایی به رئیس‌جمهور اعلام کرد که نگران نباشید ما برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم شما از فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کنید.

جنگ جمعیتی برنامه‌ریزی شده است و جوانان نباید اجازه دهند برنامه پنتاگون در مورد جمهوری اسلامی اجرا شود.

کد خبر 450196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.