دستگاه‌های قزوین برای رفع مشکل کمبود گاز مایع اقدام کنند

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: باید دستگاه‌های متولی برای رفع مشکل کمبود گاز و نفت سفید در مناطق فاقد گاز شهری و صعب العبور برنامه ریزی و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: هیچ‌گونه کوتاهی، قصور یا تخلف از سوی شرکت‌های پیمانکار حمل و نقل و توزیع گاز مایع قابل قبول نیست و در صورت بروز هرگونه تخلف در هریک از این شرکت‌ها یا اجرا نکردن قرارداد منعقده به مراجع قانونی و قضائی معرفی خواهند شد.

صالحی در ادامه به نزدیک شدن به فصل سرما اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از کل سهمیه استان فقط ۳۸ درصد از گاز مایع جذب شده است، دستگاه‌های متولی از جمله شرکت نفت و شرکت‌های توزیع باید از تمامی ظرفیت استان برای جذب کامل سهمیه تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری در ادامه بر نظارت دقیق بر توزیع گاز مایع توسط دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از تخلفات در توزیع گاز مایع، شرکت توزیع در مرحله ارسال گاز به مناطق استان، میزان، تعداد و مقدار آن را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مربوط و همچنین سازمان صمت استان اعلام نمایند و پس از توزیع نیز میزان آن توسط دستگاه‌های نظارتی به استانداری گزارش داده شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرارداد حمل و نقل گاز مایع با پیمانکار جدید برای اول آبان ماه منعقد شده است، ضرورت دارد مشکلات موجود مرتفع شود.

صالحی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت نفت موظف به تأمین و ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق مختلف استان است که باید قبل از فرارسیدن بارندگی اقدام فوری و لازم از سوی شرکت نفت صورت گیرد.

کد خبر 450161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.