آخرین سنگر فردوسی پور در صدا و سیما پابرجا ماند

با اعلام مشاور علی فروغی مدیر شبکه سه، برنامه فوتبال ۱۲۰ حذف نخواهد شد و بلکه مجوز فصل جدید را گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از اینکه برنامه نود تعطیل شد، عادل تقریباً یک سال و نیم است که بیکار بوده است. او در این مدت فقط به عنوان تهیه کننده، برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن شبکه ورزش می‌برد.

چند وقت بعد از تعطیلی نود و شدت گرفتن اختلافات فردوسی پور و مدیر شبکه سه، خبرهایی بیرون می‌آمد مبنی یر اینکه با تمام شدن قرارداد فوتبال ۱۲۰ در تابستان ۹۹، عادل دیگر نمی‌تواند به ساخت این برنامه ادامه دهد.

اخبار ضد و نقیض در مدت زمان اخیر در مورد این تهیه کننده به گوش می‌رسد که درخواست ساختن یک برنامه اینترنتی به اسم "نود نو" را داده است و با وجود دریافت مجوز از وزارت ارشاد، اما ساترا با دادن مجوز اصلی مخالفت کرده است.

اخیراً مجدداً خبرهای حاشیه‌ای بیرون آمده بود که قراداد فوتبال ۱۲۰ تمدید نمی‌شود و عادل فردوسی پور باید تنها سنگرش که شبکه ورزش است را هم ترک کند. موضوعی که با شروع رقابت‌های اروپایی در فصل جدید و عدم پخش ۱۲۰، رنگ واقعیت به خودش گرفته بود.

در همین حال کورش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه سه در واکنش به خبرها درباره تعطیلی برنامه «فوتبال ۱۲۰» نوشت: "با توجه به درخواست آقای ‎فردوسی‌پور برای ساخت سری جدید فوتبال ۱۲۰، در جلسه طرح و برنامه ۱۸ شهریور ۹۹ با تمدید مجوز این برنامه موافقت شد."

این یعنی اینکه عادل همچنان به عنوان یک تهیه کننده تلویزیون به کار خود در سازمان صدا و سیما ادامه می‌دهد و آخرین سنگر او در این سازمان حفظ و پا بر جا مانده است.

کد خبر 450119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.