میرزایی به شایعات جدایی خود از سپاهان پایان داد

بازیکن سپاهان به حواشی به وجود آمد در خصوص جدایی خود پایان داد و از هواداران خواست برای ماندن بازیکنی در سپاهان از او خواهش نکنند زیرا این تیم نام بزرگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی می‌شد که شایعاتی مبنی بر جدایی رضا میرزایی از سپاهان در فضای مجازی پخش شده بود و عکس العمل هواداران این تیم را به همراه داشت.

این بازیکن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود پیشنهادهایی که بود را تأیید کرد، اما گفت که در سپاهان خواهد ماند و نوشت:
(به نام خدا می‌خواستم چند جمله‌ای درباره ی این حواشی بوجود اومده داخل فضای مجازی باهوادارامون که همیشه حامی و قوت قلب ما بودند صحبت کنم.
خواستم بگم اول اینکه هیچ نامی بزرگ‌تر از سپاهان نیست و نبوده و دوم بنده بله پیشنهاداتی داشتم و این واضح هست که بازیکنی که داخل سپاهان بازی کرده باشه پیشنهاد داره وشاید خیلی بیشتر از این مبلغی که الان هستش ولی من هیچ موقع تیمی که از بچگی عاشقش بودم و تو گرما و سرما می‌رفتم برای تشویقش را با پول یا هرشرایط دیگه ای عوض نکردم چون به این اعتقاد دارم همه چیز پول یا شرایط بهتری برای بازیکن نیست و بنده باید طوری رفتار کنم که بعد فوتبالم هم داخل این شهر میخوام زندگی کنم همینجور مورد استقبال قرار بگیرم شاید با این کار و رفتارم راه تیم‌های دیگه برام بسته بشه ولی خب من خوب و بد را درک می‌کنم چون با وجود شماها و باشگاه سپاهان من شدم رضا میرزایی و ادم نباید گذشته ی خودش را فراموش کنه که کجا بوده و کی بهش بال و پر داده و این کار را هر ساله با عمل نه با حرف ثابت کردم که‌خودتون هم شاهد بودید. اخه من دیدم خیلی از هوادارامون با پست پیامک استوری یا دیدن بنده صحبت می‌کردن که نباید جدا بشی این لطف شما را به من میرسونه و کارم را خیلی سخت‌تر میکنه چون باید جواب تک به تک محبت هاتون را داخل زمین بدم ولی این تیم و باشگاه اینقدر بزرگ هستش که همه دوست دارن داخلش بازی کنند و خواهشا از کسی در خواست نکنید که بمونه. گفتم این لطف و محبت شمارا به من میرسونه که اینقدر من را از خودتون میدونید و دوست دارید داخل تیم باشم ولی گفتم هیچ اسمی بزرگ‌تر از سپاهان نیست و همه برای موفقیت این اسم تلاش می‌کنیم چون حال دلمون با زاینده رود و سپاهان همیشه خوشه و این را که من از خودتون هستم را خیلی می‌فهمم و درک می‌کنم.
انشاالله امسال هم مثل هرسال که پشت تیم بودید و حمایت کردین همینجور باشه و مطمئن هم هستم همینجوره و باوجود آقا محرم و اقای ساکت کادرفنی و بازیکنان بتونیم بهترین نتیجه هارا بگیریم و خوشحالتون کنیم به امید روزهای خوب سپاهانمون)

کد خبر 450094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    ممنون که ماندی