کنترل محورهای ورودی اصفهان از فردا شدت می یابد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان از تشدید نظآارت و کنترل در پنج محور اصلی برای جلوگیری از ورود پلاک های غیربومی به این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله غلامی معاون عمرانی استاندار و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان، در گفت وگو با خبر ساعت ۲۰ شبکه این استان درباره نحوه اجرای طرح منع آمد و شد در کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: مصوبه ممنوعیت ورود و خروج در پنج استان کشور از جمله اصفهان روز گذشته در ستاد ملی مطرح شد و در اصفهان نیز جلسات هماهنگی را برگزار کردیم و چون این تصمیم ناگهانی بود اجرای آن از شب گذشته کمی دشوار بود.

وی ادامه داد: عملیات از صبح امروز در پنج ورودی اصلی شهر شدت گرفت و بر پایه گزارش‌ها امروز عده‌ای به سمت کلانشهر اصفهان حرکت کرده بودند که البته در این پنج محور خودروهای غیر بومی را به سمت کمربندی‌ها و کنار گذرها هدایت می‌کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی مبادی نظارت وجود ندارد و در ۲۰ محور افراد متخلف ارشاد می‌شوند؟ گفت: در روز اول اجرای مصوبه به دلیل اینکه اطلاع رسانی ضعیف و فوری بود، این مسائل وجود داشته است اما از فردا نیروهای پلیس و خدمات رسان با شدت و قدرت بیشتری در پنج محور اصلی حضور دارند و کنترل‌ها شدید می‌شود.

وی اضافه کرد: هر خودرویی که با پلاک غیر بومی (غیراستانی) از فردا در سطح شهر اصفهان تردد کند توسط پلیس راهور متوقف یا به بیرون از شهر هدایت می‌شود.

به گزارش ایمنا، پنج محور اصلی شامل ورودی پلیس راه شاهین شهر به اصفهان، سگزی به اصفهان، فولادشهر به اصفهان، مبارکه به اصفهان و پلیس راه نجف آباد به اصفهان است.

کد خبر 450089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.