ساماندهی فاضلاب کرمانشاه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری انجام شده برای ساماندهی فاضلاب این کلانشهر گفت: این پروژه نیازمند یکصد میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایمنا، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران در منطقه پارکینگ شهرداری تهدید جدی برای مردم، کاسب‌ها و پزشکان این منطقه محسوب می‌شد و نوسازی و پیاده راه سازی آن توسط شهرداری کار ارزشمندی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: پیاده‌رو کردن پارکینگ شهرداری احترام به حقوق شهروندی شهروندان کرمانشاهی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه خیابان غذا گفت: این پروژه هم یک ایده نو است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

بازوند ادامه داد: پروژه خیابان غذا کار جدید و نو است که در شهر کرمانشاه در حال انجام است و انجام هر کار جدیدی ممکن است منتقدانی نیز داشته باشد، این طرح‌ها بعد از اجرا مورد حمایت مردم قرار خواهد گرفت.

وی ایجاد پیاده‌راه در سراب قنبر کرمانشاه را نیز ارزشمند توصیف کرد و گفت: وقتی صحبت از کلانشهر می‌شود باید شاهد اجرای طرح‌های جدید شهری باشیم.

بازوند با اشاره به پروژه‌های آسفالت خیابان شهید حقیقی پاک اظهار کرد: یکی از اعتراضات به حق مردم گلایه از شرایط نامناسب آسفالت معابر بوده است.

وی تصریح کرد: شهرداری اقدام مناسبی به منظور نوسازی جدی این معابر که روزی تهدیدی برای مردم بود انجام داده است تا مردم بتوانند به راحتی تردد کنند و امروز شاهد ساماندهی واقعی آبشوران هستیم که کار بسیار ارزشمندی است و هدیه‌ای برای ساکنان این محلات است.

وی همچنین با اشاره به پیگیری ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه گفت: این پروژه نیازمند یکصد میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آسفالت محله‌های آقاجان و زورآباد و سختی تردد ماشین آلات در این محلات، گفت: آسفالت در این مناطق به صورت اکیپ دستی انجام شده است.

بازوند عنوان کرد: برای آسفالت این محلات از ۱۱۵ هزار تن آسفالت استفاده شده، ضمن اینکه شهرداری ۵۰ هزار تن آسفالت در محلات فقیرنشین را در دستور کار دارد.

کد خبر 450083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.