آغاز به کار رادیو بهزیستی ویژه نابینایان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی از آغاز به کار رادیو بهزیستی ویژه نابینایان خبر داد و گفت: این رادیو، مجموعه صوتی شامل اخبار و مطالب آموزنده و معرفی فعالان حوزه نابینایان است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی کشور، مسعود آسیما، اظهار کرد: این رادیو هر دو هفته یک بار به صورت پادکست توسط جمعی از افراد دارای معلولیت بینایی تولید شده و در سایت سازمان بهزیستی منتشر می‌شود.

وی افزود: این اقدام تلاش جدیدی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی است و در نظر داریم از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای افراد تحت پوشش سازمان در تنوع بخشی به محصولات رسانه‌ای سازمان بهزیستی کمک بگیریم.

آسیما با بیان اینکه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی دارای خلاقیت و توانمندی‌های بسیاری هستند، افزود: این افراد شایسته تکریم هستند و بنا داریم در تولید سایر محصولات رسانه‌ای سازمان بهزیستی از جمله طراحی پوستر، کلیپ و موشن گرافی از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوب این برنامه‌ریزی این بوده است که پوستر روزهای جهانی ناشنوایان و نابینایان، توسط معلولان جسمی حرکتی تحت پوشش سازمان بهزیستی تهیه و منتشر شده است.

کد خبر 450062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.