کشف 448 کیلو تریاک در شرق استان اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند پنج نفره قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور و کشف ۴۴۸ کیلو تریاک از آنان طی عملیات ضربتی مأموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: نیروهای رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از محورهای خاکی و بیابانی در منطقه شرق استان به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک و قصد متوقف کردن آنها را داشتند که خودروها اقدام به فرار می‌کنند.

وی افزود: با فرار خودروهای مذکور مأموران با استفاده از خودروهای تیزرو و تجهیزات پیشرفته خود به تعقیب آنها پرداخته و در یک اقدام ضربتی این خودروها را متوقف کردند.

سرهنگ هاشمی‌فر از دستگیری پنج قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروهای این افراد ۴۴۸ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان این مقدار مواد را از مرزهای شرقی به مقصد استان‌های مرکزی کشور حمل می‌کردند، اظهار کرد: این اقدام ضربتی، هشداری جدی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ است که با هوشیاری و تیزبینی مأموران پلیس، مسیرهای استان اصفهان برای آنها امن نخواهد بود.

کد خبر 450056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.