۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کاپیتان رم، جالوروسی می ماند

پیش از آغاز فصل باشگاه رم در تلاش برای جایگزین کردن بازیکنی با کاپیتان خود بود، اما حالا در نظر دارد تا قرارداد او را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ادین ژکو، مهاجم باسابقه باشگاه رم که در این تیم بازوبند کاپیتانی را نیز به دست می‌بندد احتمالاً با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه خواهد شد.

ژکو قرارداد هفت و نیم میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه رم دارد و این باشگاه در نظر دارد تا یک سال دیگر به زمان قرارداد اضافه کند. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که احتمالاً این قرارداد تازه شامل بندهای پاداش بیشتری نیز خواهد بود تا کاپیتان جالوروسی عملکرد خوب فصل گذشته خود را بتواند مجدداً با انگیزه بیشتر تکرار کند.

پیش از آغاز فصل جاری، باشگاه رم در نظر داشت تا میلیک را از ناپولی به خدمت بگیرد و اجازه خروج ادین ژکو برای پیوستن به یوونتوس را صادر کند. هر چند باشگاه‌ها در تلاش برای رسیدن به تفاهم بودند اما نهایتاً میلیک در ناپولی ماندگار شد تا چرخه انتقالات بعدی نیز ناتمام بماند.

چرخه‌ای که البته احتمال تکمیل شدن آن بالا بود و ژکو حتی در بازی ابتدایی فصل نیز برای رم به میدان نرفت تا شرایط پیوستن او به یوونتوس فراهم شود. هرچند در نهایت این انتقال نهایی نشد تا ژکو در رم بماند و یوونتوس نیز برای به خدمت گرفتن یک مهاجم تازه به سراغ آلوارو موراتا رفت.

ژکو تا این جای فصل شروع موفقیت آمیزی نداشته و هنوز نتوانسته برای رم گلزنی کند. هواداران جالوروسی امیدوارند تا کاپیتان این تیم بتواند در بازی خانگی برابر بنونتو بالاخره برای اولین بار در فصل جاری به گل برسد و به تیمش برای کسب عنوانی رضایت‌بخش در سری آ کمک کند.

کد خبر 450054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.