لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران ورزشی در آمل

شهردار آمل گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران از سرمایه گذاران در حوزه ورزش شهر آمل حمایت ‏داشته باشد.‏

حمید هاشمی در حاشیه نشست با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سرمایه گذاران و کارآفرینان موفقی در آمل مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف این شهر از جمله در زمینه ورزش بسترهای مناسبی برای سرمایه‌گذاری ‏وجود دارد که توجه به این بخش‌ها می‌تواند به شکوفایی استعدادهای جوانان و رونق رشته‌های مختلف ورزشی منجر شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های موجود استفاده و از کارآفرینان سرمایه‌گذاران ورزشی آمل ‏حمایت کند.‏

شهردار آمل با بیان اینکه بسیاری از باشگاه‌های ورزشی شهر آمل به دلیل کرونا آسیب دیده و برای حمایت به شهرداری مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق سیستم بانکی چاره‌ای اندیشید تا این کسب و کارها دوباره رونق گیرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه شهرداری آمل از ورزش همگانی استقبال می‌کند، گفت: با توجه به تأثیر این رشته ورزشی در زندگی شهروندان، شهرداری برای حمایت از آن برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به حمایت شهرداری آمل از پروژه ساخت سالن صخره نوردی این شهر، تصریح کرد: این ‏سالن بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان احداث می‌شود؛ احداث این سالن علاوه بر اثرگذاری در حوزه ورزش، به دلیل نزدیکی این شهر به قله دماوند، برای رونق گردشگری شهری نیز دارای اهمیت است. ‏

شهردار آمل گفت: وجود ۴۰ گروه کوهنوردی در شهر آمل، ظرفیت خوبی برای ایجاد سالن صخره نوردی و حمایت از این ‏رشته ورزشی است، بنابراین باید مراحل اجرایی آن سریع‌تر به پایان برسد.

کد خبر 450039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.