۵ استان در استفاده از شبکه شاد  پیشرو هستند

مشاور وزیر و مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، استان‌های قم، البرز، یزد، تهران، کرمانشاه را از جمله استان‌های پیشرو در استفاده از آموزش‌های شبکه شاد اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، سیدحسن الحسینی در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل و رؤسای ادارات فناوری استان‌ها، اظهار کرد: سامانه bi به عنوان پیشخوان کنترل و نظارت همراه با پسورد در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حدود ۷۸ درصد دانش‌آموزان در شاد فعال هستند، افزود: ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها می‌توانند از امشب فعالیت‌های مدارس در شبکه شاد را رصد کنند و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز به زودی به این سامانه می‌پیوندند.

الحسینی تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش باید برای آموزش ۲۲ درصد باقی مانده برنامه داشته باشند به طوری که آنها بتوانند از آموزش offline استفاده کنند یا از بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، استان‌های قم، البرز، یزد، تهران، کرمانشاه را از جمله استان‌های پیشرو در استفاده از آموزش‌های شبکه شاد برشمرد و خاطرنشان کرد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که دغدغه آموزش و پرورش برای آموزش دانش آموزان را جامعه احساس کند.

کد خبر 450023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.