آرامستان باغ رضوان تعطیل نیست

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در ایام تعطیل پیش رو باز است، گفت: مناسک خاکسپاری و خدمات غسل و کف و دفن اموات با حضور حداقلی افراد برگزار می‌شود.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند تا از تجمع و شلوغی آخر هفته در آرامستان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تمام مراسم در آرامستان باغ رضوان با حضور حداقلی افراد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز انجام می‌شود، تصریح کرد: استفاده از ماسک الزامی بوده و توزیع هرگونه مواد غذایی غیر بسته‌بندی ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: از حضور و ازدحام در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های شهر جداً پرهیز کرده و زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: بی‌شک مردم شهر اصفهان و خانواده درگذشتگان با همکاری و مشارکت خود سازمان را در ارائه خدمات به خانواده‌های مصیبت دیده یاری خواهند کرد.

مرادی گفت: در هشت ماه گذشته و شرایط کرونایی کارکنان آرامستان باغ رضوان خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دادند که کرامت مراجعه کنندگان حفظ شود همچنین سعی شده در فضای آرام، توأم با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه خدمات لازم به مراجعان ارائه شود.

کد خبر 449999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.