تصویب طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: با ابلاغ مصوبه طرح تفصیلی، پس از سال‌ها امکان رفع بسیاری از مشکلات موجود پیرامون اخذ پروانه ساخت و تعیین تکلیف اراضی در طرح‌های معابر فراهم خواهد شد.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مغایرت‌های موجود در طرح تفصیلی شهر مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری و شهروندان به وجود آورده بود که با تصویب و ابلاغ طرح جدید، بسیاری از این مشکلات در زمینه اخذ پروانه ساخت و تعیین تکلیف اراضی واقع در طرح‌های معابر رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی سند توسعه شهر است، خاطرنشان کرد: مغایرت‌های یاد شده مانعی در مقابل رشد و توسعه شهر است که با تعیین تکلیف این موارد می‌توان از ظرفیت‌های موجود در طرح تفصیلی بهره‌برداری کرد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه با تصویب و اجرای طرح تفصیلی، بسیاری از موانع توسعه شهر رفع خواهد شد، افزود: ابلاغ طرح تفصیلی از کارهای اساسی در حوزه شهرسازی خرم‌آباد بوده است.

شریفی مقدم همچنین از واگذاری امور خدمات شهری و جمع‌آوری زباله و نظافت شهری خرم آباد به بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: این شرکت با در اختیار داشتن ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات مختلف از جمله جاروی مکانیکی خیابانی و فان حمل زباله و ۹۰ نفر نیروی خدماتی به مدت یکسال وظیفه جمع‌آوری زباله مناطق مختلف شهر را بر عهده دارد.

کد خبر 449990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمین IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    وضع خرم آباد هیچ وقت درست نمیشه! شما توانایی اداره‌ی شهرداری خرم آباد نداری!