روزنامه‌های ورزشی ۲۴ مهر؛ قایدی ماندنی، شجاع رفتنی

بعد از منتفی شدن جدایی مهدی قایدی از استقلال گویا حالا این مدیران پرسپولیس هستند که چوب حراج بر بازیکنان خود زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه ۲۴ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "دریای سرخ توفانی شد" به اعتراضات و تجمع هواداران پرسپولیس روبه‌روی مجلس شروای اسلامی پرداخت، اعتراضاتی که نشان از فشار بزرگ روی هواداران تیمی است که همین چند روز پیش جشن صعود به فینال آسیا برپا کردند.

"گل" با عنوان"باشو ماندنی شد" مدعی شد تیم قطری که با درخواست چند میلیون دلاری در حال جذب مهدی قایدی بود برای جانشینی مهاجم جوان استقلال یک بازیکن دیگر جذب کرده و پروژه جدایی قایدی عملاً به اتمام رسیده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بشار تا نیم فصل بند فسخ ندارد" مدعی شد پرونده جدایی بشار رسن از باشگاه پرسپولیس منتفی است و هافبک جوان پرسپولیس بند فسخ قراردادی را با باشگاه پرسپولیس ندارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بشار ماندنی شد شجاع و کمال در دوراهی" مدعی شد با منتفی شدن بشار رسن حالا کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده در سودای جدایی از پرسپولیس هستند.

"ایران ورزشی" با عنوان"دومینوی جدایی" به همراه عکس شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا به احتمال بالای جدایی دو ستاره خط دفاع و هافبک پرسپولیس پرداخت، اتفاقی که البته دور از انتظار نیز نیست.

"شوت" با عنوان "چوب حراج سرخ روی ستاره‌ها" مدعی شد باشگاه پرسپولیس به دلیل حجم بالای بدهی‌ها مجبور به فروش ستاره‌های خود است و جدایی این بازیکنان بعضاً به خواست باشگاه بوده است.

" پرسپولیس" با عنوان"اعلام جزئیات فسخ قرارداد یکطرفه شجاع خلیل زاده" مدعی شد پرونده جدایی دو بازیکن پرسپولیس محتمل و حتی حتمی است و گویا پرونده این فسخ قراردادها نیز از خیلی وقت پیش بوده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان در آرامش و سکوت مسیرش را طی می‌کند" به گفته‌های احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان پرداخت، کسی که مثل تمام هواداران سپاهان امیدوار است با تیم مدیریتی جدید سپاهان جان تازه بگیرد.

کد خبر 449983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.